Eerste medicijnloze ziekenhuis in Nederland


CENTRUM VOOR ZELFGENEZING

Hier wordt ik nu super blij van, eindelijk een Arts die terug keert naar de basis en beseft dat regulier en complementair echt wel vleugel aan vleugel kunnen vliegen! Het EERSTE medicijn loze ziekenhuis in Nederland. Onderstaande mail van Henk Fransen, trof ik in mijn mailbox!

Beste mensen,
Het centrum voor zelfgenezing (voorheen: het eerste medicijnloze ziekenhuis van Nederland) komt steeds een stapje dichterbij. Ik heb de laatste jaren tal van mogelijke locaties in Nederland onderzocht, net als de financiering daarvan, en het ziet ernaar uit dat de knoop nog dit kalenderjaar kan worden doorgehakt. Uiteraard houd ik jullie op de hoogte.

Honderden mensen hebben mijn stichting financieel ondersteund om dit centrum voor zelfgenezing te kunnen realiseren. Ik kan niet zeggen hoe dankbaar ik hiervoor ben! Ook nu nog zijn alle donaties, hoe klein ook, welkom (NL07TRIO0784861250 t.n.v. Stichting Diamond Foundation). Wil je meer weten over mijn stichting? Klik hier

Een fysieke locatie voor het centrum voor zelfgenezing is één aspect; minstens zo belangrijk is natuurlijk het programma dat ik hiervoor heb ontwikkeld. Dat ziet er in grote lijnen zo uit:
  • Eerst wordt onderzocht in hoeverre je afweerkracht geblokkeerd wordt door bacteriën, virussen, schimmels en/of parasieten. Wanneer dat het geval is, worden deze effectief verwijderd, wat het immuunsysteem 'ontlucht'. 
  • Vervolgens vindt een diepe reset plaats op 5 niveaus, namelijk op het niveau van je lichaam, je emoties, je gedachten, je relaties en je ziel. Dat is een ingrijpend proces, nauwkeurig afgestemd op elk individu. 
  • Om mensen te ondersteunen deze reset succesvol uit te voeren heb ik het supportprogramma 'Spontane genezing' ontwikkeld. In dit programma leer je om je de mindset van spontane genezers eigen te maken en om alle veranderingen effectief te integreren in je dagelijks leven. 

EERST KANKER
De komende jaren richt ik mij in eerste instantie nog op mensen met kanker. Ik wil laten zien wat er met een gedegen aanpak zelfs bij kanker mogelijk is. 

Daarna wil ik mijn werkwijze meer en meer 'openklappen' naar álle aandoeningen, en nog liever: naar preventie. Want waarom zou je wachten totdat je ziek bent? We kunnen zoveel doen om ziekte te voorkomen! Dat is bovendien veel makkelijker en kost minder energie. 

Én: een goede gezondheid helpt ons om bezig te zijn met waar het echt om draait in het leven: zingeving, onze talenten ontwikkelen en van betekenis zijn voor anderen.

Bron Henk Fransen.


Hier wordt ik nu blij van 😤 U ook?
Jolanda
Adviespraktijk Natuurlijk Normaal

Reacties