Neurostructurele Integratie Therapie (NST)

Bij het opruimen van de kast, kwam ik informatie tegen over N.S.T (Neurostructurele Integratie Therapie), mond vol. Verhip dacht ik, dit heeft onze dochter ruim 13 jaar geleden ondergaan, ze werd behandeld door Chris #Wammes, een van de weinige die deze behandel methode toe paste.  Mijn dochter is #hypemobiel en werd met deze methode behandeld.

Ik dacht laat ik eens even kijken of er al meer therapeuten zijn die N.S.T toepassen dat viel toch tegen, Landgraaf en Winterswijk kwam ik tegen en Chris Wammes. Maar wat opviel, wel veel bij onze zuiden buren in #België.

Door wie werd #NST ontwikkeld?
Michael Nixon-Livy, is een internationaal gerenommeerd spreker, lesgever, auteur en gezondheidstherapeut, geboren in Melbourne, Australië in 1954. Gedurende zijn carrière heeft hij zich onderscheiden in vakgebieden als Voeding, Relatietherapie, Psychologie, Toegepaste Fysiologie en verschillende ‘bodywork’ therapieën waaronder Bowen Therapie. Vanaf 1991 bracht hij al zijn wetenschappelijke kennis samen met de verder gevorderde principes van de ‘bowentherapie’ en dit evolueerde in 1995 tot een praktisch en dynamisch systeem: NST.

Voor welke klachten kan men behandeld worden?

Zie voor Belgie
Voor Nederland
PDF Praktijk Osteopathie 

Ik groet u weer
Jolanda

Reacties