Hoe kan ik mijn weerbaar maken tegen het (corona) virus?

Zo kleurrijk als deze foto is, zo kleurrijk is het voor de meeste onder ons niet wanneer men corona krijgt.
 
Angst is een slechte leidraad, angst is dan ook niet nodig. Wel is het nodig dat we onze verantwoordelijkheid innemen boven onze vrijheid. De gevolgen van onverschilligheid-verzet tegen de maatregels heeft gevolgen, het treft de ziekenhuizen, als dat de prijs van vrijheid en verzet is, zijn we niet goed bezig.  
 
Hoe je wel goed bezig kan zijn, is je weerbaar maken tegen corona of welke virus dan ook. Wat ze je in de media en bij de overheden niet vertellen, sterke nog, men wuift het weg als niet bewezen, is dat je met de juiste suppletie en voedzame voeding, je jouw immuunsysteem versterkt, je lichaam zich beter kan weren bij een aanval van een virus. Dit is altijd beter dan een vaccin, zeker wanneer deze nog maar recent ingezet kan worden, zijn ze wel veilig genoeg. Let op, ik ben NIET tegen vaccineren, wel tegen vaccineren waar het zeker ook anders kan en beter voor ons lichaam is.  
Hoe? Dat lees je hier op mijn blog, ik heb ze voor het gemak maar even gebundeld. Klik op een van onderstaande linken. 


Reacties