Corona & vaccins, moet ik mij laten vaccineren?

Angst is een slechte leidraad, angst is dan ook niet nodig. Ook ik kreeg corona, lees mijn ervaring hier.
 
In wat men in de „mainstream media” aanduidt, hoorde je maar één  smaak, maar één kant van het verhaal – dat het vaccin deugt, dat het risico op bijwerkingen klein is. Ik als orthomoleculaire natuurvoedingsadviseur heb weinig tot geen geen kaas gegeten van virussen en vaccinaties. Dus ben ik zelf gaan kijken naar een alternatief geluid. Zaken gaan onderzoeken, webinars gevolgd. Mijn lichaam is mijn tempel daar ga ik zuinig mee om. 
 
Speelt leefstijl een rol? Ja en nee. Ik zal een van de weinige leefstijlcoaches zijn die dit anders is gaan ervaren en met een eclectische blik naar gaan kijken is. Een van de reden is wat 600 jaar geleden de Native Amerikanen overkwam, klik hier. 

Neemt zeker niet weg dat goede voeding zeker bijdraagt aan een betere gezondheid en welvaart ziektes verkleint. Maar wat betreft virussen. Spelen hier andere factoren mee, zoals een genetische factor en waarom wordt de een 1 zieker dan de ander? Hoe komt het dat een virus muteert? Wat ik hierover heb opgedaan en heb ik samengevat op mijn blog, Klik hier en zijn mensen uit virussen ontstaan? Klik hier. Over retrovirussen en kunnen virussen het DNA/RNA van het Pfizer vaccin kopiëren ? Klik hier.
 
En mocht je corona krijgen, pas daarna zeker wel je leefstijl aan en ga ook suppletie innemen. Zorg dat je weer in een laag metabool terecht komt. Zo herstel je beter en kan een langdurige nasleep voorkomen. Je lichaam heeft namelijk veel voedingsstoffen verbruikt die moeten weer aangevuld worden. Door alleen je leefstijl aan te passen is vaak niet genoeg, dan moet je zoveel eten, hier valt niet tegenop te eten. 

Professor Sucharit Bhakdi of university of mainz legt heel goed uit wat het verschil is tussen het griep virus en corona virus. Waarom het bij het corona virus niet raadzaam is om te vaccineren.
 
Moet ik mij laten vaccineren? Deze keus blijft altijd bij jou. Vraag jezelf wel af; waarom wil ik mij laten vaccineren? Is dat uit angst en of om weer overal te kunnen gaan en staan? Vraag jezelf dan af of dit een gezonde keuze is? 
 
Ik ben zeker niet tegen vaccineren, mijn kinderen zijn gevaccineerd tegen kinderziektes. Alleen weten we helemaal niet wat het covid vaccin doet op lange termijn. De vaccins zijn op individueel niveau veilige, ingenieuze werkstukken, ontwikkeld en geproduceerd door briljante en competente mensen. Echter op langer termijn zijn de covid-19 vaccins nog niet getest, wat meestal wel de gangbare zaak is, dit maakt echt wel een verschil. Wel ben ik tegen de manier waarop we nu massaal gevaccineerd worden, men ook nog voor jou bepaald welke vaccinatie je krijgt. Je min of meer die kant wordt heen geduwd om je te laten vaccineren, kinderen ook, dat voelt voor mij niet oké, wat brengt dit voor hen in de toekomst, denk hierbij aan het des dochters. De slaapziekte die kinderen over hielden na het krijgen van het vaccin tegen de Mexicaanse griep. Voortbouwen op de schouders van het verleden, slaan we over, dit hoor je ook terug in het interview gesprek met Pierre Capel. Durf kritisch te zijn, vertrouw niet blindelings op professionals. 
 
Gelukkig zijn er ook tegengeluiden ook van bekwaamde virologen en artsen over de wereld. Dit zijn zeker geen complot denkers en kwakzalvers, al worden ze wel zo weg gezet. Lees er meer over op mijn blog, filter eruit wat voor u logisch klinkt, voel wat u waarheid is. Overtuigt dan u zelf alleen als u er zelf aan toe bent. Twijfel je na het lezen dan nog, niks doen! Maar twijfel niet te lang, zo voorkom je dat andere een beslissing voor jouw maken.

Het vaccin, een utopie: Pierre Capel en Ramon Bril

Wist je dat er al in 1890 een eerste golf van corona was? Angst is het werkelijke en grootste gevaar.
Alle maatregelen van de overheid, die ons zo sterk inperken, zijn gebaseerd op een boek uit 1955 dat volledig verkeerd geïnterpreteerd is. Immunologisch klopt er niets van. De schade is echter enorm, ook voor de volksgezondheid. Onze emoties beïnvloeden onze gezondheid, en we doen meerdere generaties aan schade op door de angst voor dit verkoudheidsvirus. Pierre neemt ons mee in een gesprek over immunologie en lopen kans op blijvende wijsheid.

Over vaccins te lezen op mijn blog ;
Zijn de vaccins officieel goedgekeurd of zitten we nog in een experiment? klik hier.
De geschiedenis van de griepprik klik hier. 
Zijn vaccins veilig? klik hier.
Is de mRNA ( Pfizer) wel een traditionele vaccin? Klik hier.
De mogelijke gevaren van het mRNA vaccin, klik hier.
Wel of niet laten vaccineren laat je goed informeren klik hier.
Artsen die anders durven te denken, klik hier.

Je kan ook voor een natuurlijke manier 'vaccin' kiezen die van suppletie.
Waar moet ik op letten klik hier
Het nationaal kanker instituut in Amerika zet in op vitamine C in de strijd tegen Corona, klik hier.
Wat als corona jouw longen treft? klik hier.
Gered van covid door vitamine C , klik hier.

Praktijk natuurlijk normaal 
Jolanda

Reacties